chevron Artboard full half image_text Afbeelding + tekst image Afbeelding link_out minusnotification-closeplusquote-left quote-right search-glass third vind-je-vonk #werkenbijtwenterand Ga naar de inhoud

Zij doen ‘t! Onze nieuwe, groeiende en vaste medewerkers die houden van Twente.

Werk je voor de gemeente Twenterand, dan zit je vol verhalen. Over je werkplek, je taken en de saamhorigheid. Binnen Twenterand zijn we één groep. We voelen ons verbonden met elkaar, de maatschappij en de inwoners. En dat merk je aan alles. Lees hier de vonkjes van onze medewerkers.

Zakelijke portretfoto van man buiten met natuur op de achtergrond

De vonk van Jos

Als teamleider geeft Jos leiding aan een groep medewerkers die verantwoordelijk is voor de leefbaarheid, veiligheid van de fysieke leefomgeving.

Zakelijke portretfoto van man buiten met natuur op de achtergrond

De vonk van Jille

Al ruim 4 jaar is Jille Holtmaat (35 jaar) onderdeel van de saamhorige gemeente Twenterand, waar hij de mogelijkheid krijgt om een idee volledig uit te werken.
Zakelijke portretfoto van vrouw buiten met natuur op de achtergrond

De vonk van Jelena

Jelena heeft het getroffen met haar werk bij Twenterand als contractmanager en beleidsmedewerker maatschappelijke ondersteuning. "Je ziet het effect van je werkzaamheden. Dat is wat mij aantrok tot Twenterand."
Zakelijke portretfoto van vrouw in een woonwijk

De vonk van Elif

In haar werk is Elif een verbindende schakel. Vanuit die rol luistert ze naar de gemeente op het gebied van informatie vraagstukken. Iets wat Gemeente Twenterand ook goed kan!

Zakelijke portretfoto van vrouw buiten met een heg op de achtergrond

De vonk van Dianne

Vanaf januari versterkt Dianne als front-office medewerker Burgerzaken de Gemeente Twenterand. Door regionaal samen te werken benut je elkaars kennis en vaardigheden. En daar is Dianne het volledig mee eens.
Zakelijke portretfoto van vrouw buiten en een weide op de achtergrond

De vonk van Diana

Een vonkje kan iets heel klein zijn. Maar groot genoeg voor echt ‘werkgeluk’. Dat geldt zeker voor Diana, als aanspreekpunt van het Serviceteam.